برای آنکه از مدرسه مهر و وفا می آمد
خواستیم کانون عشق و صفا باشیم
و این است کارنامه دوستی ما:
در بیست و پنجمین روز از ماه اردیبهشت ،نمایشگاه طرح کانون مدرسه
در مرکز شماره یک دامغان با 400 اثر منتخب
از بین هزاران اثر فرهنگی ،هنری و ادبی
کاردستی،نشریه دیواری،معرفی کتاب،شعر خوانی ،روخوانی کتاب
نقاشی،طراحی،متن ادبی و....)،با داوری
مربیان فرهنگی مرکز افتتاح گردید
این آیین با حضور جناب آقای کاتبی،ریاست محترم آموزش و پرورش
جناب آقایان سیاه پوش و سید مومنی ،معاونین محترم آموزش و پرورش
سر کار خانم ها نیک فرجام و موسویان ،کارشناسان محترم آموزش و پرورش
جناب آقایان طالبی و امینیان ،ریاست و مسئول امور فرهنگی محترم اداره ارشاد
جناب آقایان فرح زاد و روشنفکر ،مسئول امور فرهنگی و روابط عمومی محترم شهرداری
جناب آقای حسینی پور ،عضو محترم شورای شهر
و جمعی از مدیران و معلمان مدارس و دانش آموزان افتتاح گردید .
برنامه های انجام شده به شرح زیر می باشد :
خوش آمد گویی
شاهنامه خوانی
گلستان خوانی
مولانا خوانی
خواندن متن ادبی
خواندن داستان
تقدیرو تشکر از معلمین و مربیانی که در این طرح همکاری داشتند
پایان بخش برنامه ها بود .






