به نام یکتای بی همتا
ماه رمضان ماه ضیافت الهی ،.لب فروبستیم از غیبت
ودروغ وبددلی ودل شکستن وسخت دلی چقد زیبا وشوق انگیز بود
لحظه های افطاری وساعت میهمانی وسفره خاص واختصاصی
خدا....وچقد ر زیباتر بود این ماه قدم زدن دربین کود ک ونوجوانان پاک ومعصوم کانون
درماه مبارک رمضان به لطف ویاری پروردگار فضاسازی
پانل باموضوع بوسیدن روی ماه خدا انجام شد.همچنین
هرروز صبح قبل از روخوانی کتاب همراه بااعضاشمیم خوش کلام وحی
که سوره هایی از جز سی خوانده میشد.وحدیثی از معصومین بیان میشد.
با حضور مربیان فرهنگی آموزش وضو گرفتن وخواندن نماز هم با اعضا
کارشد،درکنار این فعالیتها قصه گویی به مناسبت روزه گرفتن
وافطاری و با موضوع شب قدر گفته شد.معرفی شخصیت حضرت علی (ع
)ومعرفی وقایع گفته شد.واعضای نوجوان دختر در
مراسم ایینی ومذهبی کیسه دوزی که در 27 ماه مبارک
در مسجدتاریخانه برگزارشد شرکت کردند.واز دیگر
فعالیتهای اعضا درست کردن کاردستی با موضوع ماه خدا
ودر کلاس نقاشی هم با موضوع سفره افطاری نقاشی کشدند .
در روزهای خاص خدا اعضا با دقت وبا تمام وجود
پای صحبتهای شیرین ودلچسب خانم نجفی مربی قران نشستند .
ود راخر هم اعضا خاطرات زیبای خودرا با موضوع روزه اولی ها ونماز نوشتند.





نوشته شده در چهارشنبه بیست و چهارم خرداد ۱۳۹۶ساعت 10:21 نویسنده همکاران مرکز شماره ی 1دامغان
ما را در سایت دامغان 1 دنبال میکنید
برچسب: بوسیدن, نویسنده: بازدید: 171