مصرف دخانیات دومین علل مرگ و میر جهان
و از خطرناک ترین دستاوردهای بشر به شمار می رود
و تاثیر منفی آن بر دنیای همه از جمله کودکان و نوجوانان سایه می افکند.
در هفته دخانیات مرکز شماره یک دامغان با همکاری
درمانگاه شهید شاهچراغی
برنامه های متنوعی اجرا کرد .اعضا در کارگاه آموزشی
با حضور جناب آقای جهان شیری کارشناس بیماری ها شرکت کردند
و در این کارگاه یاد گرفتند ضرر و زیان
دخانیات چیست و در مورد چگونگی رفتار با
افراد معتاد اطلاعاتی کسب نمودند
و از دیگر برنامه های مشترک ما می توان
به برپایی نمایشگاه دنیای بدون دخانیات
از آثار اعضای مرکز با محوریت دخانیات اشاره نمود.
امید است این برنامه ها گامی باشد موثر جهت داشتن
دنیایی پاک و عاری از دخانیات ....




نوشته شده در پنجشنبه پانزدهم تیر ۱۳۹۶ساعت 12:10 نویسنده همکاران مرکز شماره ی 1دامغان